zacopolacykochajaswieta
Za co Polacy kochają święta?
Grudzień 1, 2016
targi-gdansk_1310
CC HBC POLSKA na jesiennych targach pracy
Grudzień 8, 2016

ŚWIĄTECZNA KAMPANIA COCA-COLA „PODARUJ RADOŚĆ”!

ciezarowki

Czasem niewiele trzeba, aby wyczarować uśmiech na czyjejś twarzy. I o to chodzi! To właśnie drobne gesty tworzą prawdziwego ducha Świąt. Coca-Cola przypomina o tym w swojej świątecznej kampanii „Podaruj Radość”.

Jak co roku miliony Polaków czekały na pojawienie się Świętego Mikołaja Coca-Coli na ekranach telewizorów. Jest to bowiem znak, że „coraz bliżej Święta”. Nie zawiedliśmy naszych konsumentów i przygotowaliśmy dla nich wiele świątecznych atrakcji!

Co nowego na rynku?

Na start kampanii przygotowaliśmy prawdziwą niespodziankę. W listopadzie zaprezentowaliśmy limitowaną edycję butelki Coca-Cola 0,5 l z wyjątkową, świąteczną kokardą, a także nowe kolekcjonerskie gra ki na puszkach 330 ml i 250 ml z wizerunkiem Świętego Mikołaja i świątecznych ciężarówek Coca-Cola. To wszystko, by przybliżyć magię Świąt i dzielić się radością.

Skala, moc i zasięg

Tak można w skrócie określić tegoroczną świąteczną kampanię Coca-Cola. Dzięki obecności w mediach dotarliśmy z naszym przekazem do ponad 36 mln Polaków, co daje 99% osób w całym kraju. Za sprawą kampanii telewizyjnej zobaczyło nas 32 mln rodaków, a intensywność jej wyświetlania została zwiększona w grudniu o 30%. Zaraz po aktywacji UEFA EURO TM 2016 jest to najsilniejsza kampania telewizyjna w 2016 roku.

Jesteśmy widoczni w całej Polsce dzięki licznym reklamom w galeriach handlowych i wielkoformatowym billboardom. W tym roku pojawiło się aż 200 jakościowych tab- lic dużego formatu, czyli o 62% więcej niż w 2015. Ponadto zwiększyliśmy zasięg kampanii w internecie, o 32% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Zaangażowaliśmy do współpracy najpopularniejszych w Polsce twórców internetowych. Pojawiliśmy się nie tylko w radiu, kinach czy na ekranach bankomatów, ale również w mediach społecznościowych. Relacje ze świątecznych eventów można była również obejrzeć w lubianym programie „Pytanie na Śniadanie”.

Święta po śląsku?

W tym roku po raz pierwszy Coca-Cola w wyjątkowy sposób zwróciła się do Ślązaków, co jest kluczowym elementem tegorocznej strategii marki. Nasza komunikacja ma na celu wzmocnienie wśród mieszkań- ców regionu miłości do marki Coca-Cola. Na potrzeby „śląskiej kampanii” przygotowany został specjalny spot reklamowy, a także reklamy wielkoformatowe, które są widoczne m.in. w centrach handlowych i na miejskich tramwajach. To wszystko z wykorzystaniem unikalnej gwary śląskiej. Specjalnie dla Ślązaków przygotowaliśmy również nową wersję świątecznej piosenki Coca-Cola „Coraz bliżej Święta”. Nie ma Ślązaka, który by nie znał zespołu Oberschlesien. W końcu to finaliści popularnego TV show „Must be The Music”. Sale na ich koncertach są za- wsze wypełnione po brzegi. Jeśli jeszcze nie słuchaliście, koniecznie musicie sprawdzić efekty naszej współpracy!

Świąteczne ciężarówki Coca-Cola znowu w drodze!

Charakterystyczne świąteczne ciężarówki Coca-Cola na stałe zagościły w świadomości Polaków, stając się trwałym symbolem nadchodzącej radości z okresu bożonarodzeniowego. Święta to nie tylko czas obdarowywania się prezentami, ale przede wszystkim okazja do okazywania sobie drobnych, bezcennych gestów i dzielenia się radością. Dlatego Coca-Cola, chcąc nieść radość innym, ponownie zorganizowała

świąteczną trasę ciężarówek Coca-Cola. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, również i w tym roku, 1 grudnia wyruszyły w swoją świąteczną trasę po Polsce, odwiedzając po drodze dziesiątki miast.

Na eventach z ciężarówkami Coca-Cola nie zabrakło okazji, aby podarować radość najbliższym. Można było zrobić sobie zdję- cie w urokliwym Pokoju Świętego Miko- łaja, własnoręcznie przygotować prezent w „fabryce upominków” czy też spersona- lizować puszkę Coca-Cola. Dzięki specjalnej GIF-budce można było także sfotografować się z najbliższymi. Dodatkowo fani nowych technologii, zakładając specjalne okulary, mieli okazję spróbować wirtualnej prze- jażdżki saniami Świętego Mikołaja.

Trzy przedświąteczne weekendy, czyli trzy spektakularne imprezy Coca-Cola

Weekend jest tradycyjnie chwilą, w której mamy więcej czasu dla naszej rodziny i bliskich. Dlatego duże imprezy w Katowicach, Lublinie i Elblągu, na których pojawiły się wszystkie ciężarówki Coca-Cola, odbywały się właśnie w weekendy.

Podczas tych trzech spektakularnych imprez świąteczne koncerty zagrała Ewa Farna oraz chór Sound’n’Grace. Wszystkie wydarzenia poprowadził znany prezenter telewizyjny Maciej Dowbor. Dodatkowo na każdym z trzech dużych eventów można było spotkać się z najpopularniejszymi polskimi youtuberami, m.in. z Mafashion, Abstrachuje.TV czy blogerką Lilemoonster96.

Na terenie świątecznego miasteczka Coca-Cola wybudowany został również wyjątkowy Coke Store, w którym każdy mógł kupić oryginalne gadżety marki, np. koszulki, czapeczki, bluzy i inne modne akcesoria. Eventy zakończyły się wielkim finałem pokazu rzeźby lodowej i spektakularnym fajerwerkowym show.

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia świąteczna ciężarówka Coca-Cola pojawi się również w Warszawie. 21 grudnia będzie można ją zobaczyć na płycie Zimowego Narodowego! Rodziny z dziećmi z pewnością ucieszy wiadomość, że podczas imprezy będzie można spersonalizować sobie puszkę Coca-Cola oraz zrobić pamiątkowe zdjęcie z kultową już ciężarówką.

Święta to czas magiczny…

…pełen radości, uśmiechu i wspólnie spędzonych chwil w gronie najbliższych. Potwierdza to aż 70% kobiet i ponad 50% mężczyzn w specjalnym świątecznym raporcie przygotowanym na zlecenie marki Coca-Cola: „Za co Polacy kochają Święta?”. Czas przygotowań, świątecznych zakupów czy zapach pierników – na to czekamy cały rok. Nie bez powodu aż 75% nastolatków i blisko 70% matek odczuwa większą radość w okresie przedświątecznym. Wszystkich jednak łączy jedno: dzielenie się radością! Tegoroczna świąteczna kampania Coca-Coli podarowała radość i wywołała uśmiechy na twarzach milionów Polaków. Mamy nadzieję, że dzięki nam mieszkańcy Polski poczuli prawdziwą magię Świąt. Bo kto, jak nie Coca-Cola, zna się najlepiej na Świętach!

Wszystkim pracownikom systemu Coca-Cola życzymy spokojnych, rodzinnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia.

Autor: Zuzanna Baranowska Brand PR Coordinator, TCCC

Comments are closed.