ciezarowki
ŚWIĄTECZNA KAMPANIA COCA-COLA „PODARUJ RADOŚĆ”!
Grudzień 8, 2016
pnsa_cc-hbc
Nasi pracownicy bezkonkurencyjni w konkursie PNSA
Grudzień 15, 2016

CC HBC POLSKA na jesiennych targach pracy

targi-gdansk_1310

Jesień to bardzo pracowity czas dla wszystkich zaangażowanych w Employer Branding i promowanie marki pracodawcy.

W październiku i listopadzie z liczną reprezentacją naszych pracowników odwiedziliśmy Targi Pracy Absolvent Talent Days, dedykowane studentom i absolwentom poszukującym staży, praktyk lub pracy. W tym roku byliśmy w Gdańsku, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu. W sumie targi odwiedziło ponad 20 tysięcy uczestników. Przeprowadziliśmy setki rozmów i rozdaliśmy tysiące ulotek. Promowaliśmy Coca- -Cola HBC Polska jako pracodawcę, który oferuje dużo możliwości zarówno studentom, jak i absolwentom poszukującym pracy.

Studenci byli bardzo zainteresowani możliwościami odbycia u nas praktyk w ramach Akademii Umiejętności, a także zasadami aplikowania do Programu Coca-Cola Experience, który okazał się dobrze rozpoznawalny zwłaszcza wśród studentów studiów magisterskich. Nieocenione okazało się wsparcie naszych pracowników, którzy z zaangażowaniem przybliżali studentom i absolwentom możliwości rozwoju w firmie, w różnych działach, lokacjach czy na różnych stanowiskach. Przedstawiciele Działu Handlowego zdradzali tajniki pracy w sprzedaży, zarówno w tzw. field, jak i w innych funkcjach wspierających. Dzięki udziałowi w tragach pracy mamy wymierne korzyści biznesowe. Otrzymujemy dużo lepsze jakościowo CV, a poziom pozytywnie zakończonych rekrutacji kandydatów aplikujących po udziale w takich inicjatywach zwiększył się przynajmniej o 10%. Mamy też bardzo dobre wyniki w rankingach pracodawców np. w rankingu „Wymarzone miejsce pracy dla profesjonalisty 2016”, przeprowadzonym przez HRM Institute, Coca-Cola zajmuje 5. miejsce w Kategorii Biznes i jest jednocześnie pierwszym FMCG na tej liście.

W związku z tym, że celem Działu HR jest nie tylko promowanie CC HBC Polska jako wartościowego i atrakcyjnego pracodawcy, ale także docenianie postaw naszych pracowników, których zaangażowanie w pomoc na targach przerosła nasze oczekiwania, pozwólcie, że wymienimy z nazwiska tych, którym szczególnie chcemy podziękować. Zatem ogromne DZIĘKUJĘ kierujemy do:

Szlassa, Izabeli Ziółkowskiej, Marty Kotarby, Rafała Łysika, Michała Nowaka, Dominika Metelskiego, Kamila Pieniaka, Agaty Wojdy, Anny Orzeszek, Pawła Skorupy, Anety Bączek, Sylwii Czernickiej, Michała Radywonika, Łukasza Lepki, Piotra Młodzikowskiego, Przemysława Budzicha, Alicji Orlikowskiej, Patryka Poślednickiego, Marka Albigowskiego, Łukasza Maciejewskiego, Anny Kokoszy, Anny Pieńkowskiej, Magdaleny Padewskiej, Tomasza Chełmińskiego, Amelii Stolarskiej, Piotra Szczepaniaka, Jakuba Maruta i Bartosza Załuskiego.

Tak liczna obecność pracowników na targach pracy nie byłaby możliwa bez poparcia dla działań EB naszych TOP menedżerów, przede wszystkim General Managera Nikosa Kalaitzidakisa. Zawsze, jeśli tylko czas mu pozwala, chętnie angażuje się w inicjatywy na uczelniach, poświęcając wiele uwagi młodym ludziom, talentom, potencjalnym pracownikom CC HBC Polska. 5 listopada opowiadał studentom o swoich doświadczeniach zdobytych w Grupie Hellenic i karierze zawodowej podczas Pitch BootCamp (międzynarodowy akcelerator kariery, przeznaczony dla aktywnych, zmotywowanych studentów) na Politechnice Warszawskiej. Udzielił również wywiadu do dodatku magazynu Forbes – Employer Branding Super Brand 2016. W tym wydaniu zobaczyć też można naszego nowego Dyrektora HR Askaniusza Sawickiego, z którym rozmowa zatytułowana jest „Ludzie to najcenniejszy kapitał na dziś i na przyszłość”. Zachęcamy do lektury!

Poza targami pracy jesteśmy również obecni na uczelniach podczas różnych imprez, których celem jest przybliżenie studentom świata biznesu. 19 października w Szkole Głównej Handlowej odbył się projekt Business Week, podczas którego jako przedstawiciele branży FMCG przeprowadziliśmy warsztaty dla studentów. Pro- wadzący Kamil Pieniak, Senior National Accounts Manager, opowiadał, jak funkcjonuje branża, jakie są trendy i perspektywy rozwoju zarówno na rynku polskim, jak i europejskim. Warsztaty przybrały formę dyskusji, a uczestnicy z ciekawością dopytywali o szczegóły pracy w Coca-Cola HBC Pol- ska i FMCG. 30 listopada uczestniczyliśmy w projekcie Casemania. Dominika Poniatowska i Przemysław Suchara poprowadzili case study: „Kreowanie impulsu zakupowego poprzez świadome zarządzanie kategorią”. Wśród rywalizujących ze sobą grup studentów wyłoniona została zwycięska grupa, którą nagrodziliśmy prezentami od Coca-Cola HBC Polska. Serdecznie dziękuje- my Kamilowi, Dominice i Przemkowi za zaangażowanie!

Razem możemy więcej i tworzymy wyjątkowe miejsce pracy! Nieustająco liczymy na Wasze zaangażowanie i do zobaczenia na wiosennej edycji targów. A już wkrótce zaprosimy Was na polski pro- l rmy Coca-Cola HBC na LinkedIn.

Autor: Klaudia Dysko, Ola Sosińska, Zespół Employer Branding

Comments are closed.